Brug for
hjælp?

Driller produkterne eller teknikken, så tjek vores guides. Driller det stadig, er du altid velkommen til at ringe til os.

Installations­guides

Du skal ikke være ingeniør for at bruge vores udstyr. Men du kan altid tjekke vores guides. Så er det bare at sætte stikket i til de fede oplevelser ved skærmen.

Spørgsmål og svar

Det er fint at være nysgerrig. Vi har samlet en række af de ting, vores kunder typisk spørger om, og vi svarer på dem, så godt vi kan.

Fejlfinding

Det eneste, der er mere irriterende end en fejl, er ikke at kunne løse den. Derfor har vi samlet nogle vejvisere til fejlfinding, så du kan komme 100% op at køre.

Dårlig billedkvalitet? Her er de typiske fejlkilder.

Forstyrrelser på tv-signalet skyldes i langt de fleste tilfælde dårlige eller defekte kabler, fordelere og installationer i huset. Her er vist typiske fejlkilder – disse beskytter ikke nok imod forstyrrende signaler og bør skiftes ud.

Antenne­installation fejlfinding step-by-step

Dette er en grundig vejledning til fejlsøgning af din antenneinstallation. Vejledningen er opbygget efter en udelukkelsesmetode hvor trin 1 er den simpleste løsning. Vi tager dig i hånden hele vejen.

Start her

24/7 support.
Vi tager dit WiFi og TV-signal temmelig seriøst.

Har spørgsmål til os, for eksempel hvilken model du skal vælge, problemer med installationen, eller andet du vil spørge om, så er vi klar til at hjælpe dig. Du kan altid skrive til os på support@dkthome.dk. Så vil vi besvare din henvendelse inden for en arbejdsdag. Men vi tager faktisk dit WiFi og TV-signal så seriøst, at vi sidder klar ved telefonen eller på chat i alle døgnets 24 timer. For vi vil så gerne have at du får det bedste ud af dit DKT Home produkt.

Døgn-hotline

38 17 10 80

 

Døgn-Chatline

Start Chat

 

DKT WAVE2 Support

Fakturering og levering

Danmark

Din ordre

Indkøbsvogn

Du har ingen varer i indkøbsvognen